W jakim czasie wyślesz moje zamówienie?

Najszybciej jak to możliwe. Zamówiony towar wysyłam w przeciągu 1-3 dni roboczych od zaksięgowania płatności. Jeśli czas realizacji się wydłuży, poinformuję Cię o tym mailowo.

Czy jest możliwość wysyłki zagranicznej?

Jeszcze nie, ale pracuję nad tym.

Którą firmą przewozową wysyłasz paczki?

Przesyłki na terenie Polski wysyłam do Ciebie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub docierają za pośrednictwem Paczkomatów InPost. Pamiętaj również o możliwości odbioru osobistego na warszawskim Mokotowie. 

Jaki jest koszt dostawy?

Przesyłki kurierskiej i paczkomatowe z przedpłatą kosztują – 12 zł brutto, paczki pobraniowe – 17 zł. 

Kiedy moja paczka zostanie dostarczona?

Dostawa przesyłek krajowych za pośrednictwem firmy kurierskiej od momentu odebrania paczki z mojej pracowni trwa 1 dzień roboczy, za pośrednictwem Paczkomatów InPost – 2 do 3 dni. 

Czy otrzymam paragon wraz z zamówieniem?

Oczywiście, w każdej paczce jest paragon potwierdzający dokonanie zakupu. Proszę o zachowanie paragonu przy ewentualnej wymianie/zwrocie lub reklamacji.

Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?

Tak. Jeśli do zamówienia życzysz sobie otrzymać fakturę, zaznacz tę opcję podczas składania zamówienia. Fakturę wyślę na email podany podczas realizacji zamówienia w dniu wysyłki paczki lub dołączę ją do przesyłki.

Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście?

Tak. Na warszawskim Mokotowie mam zaprzyjaźnione miejsce, w którym może czekać na Ciebie paczka:

MAWAWO

Puławska 108/112,
02-620 Warszawa (Mokotów)

poniedziałek - piątek: od 9.00 - 21.00
sobota: 8.00 - 15.00
niedziela: nieczynne

+48 533 899 331

Jeśli planujesz odebrać paczkę bardzo wcześnie lub bardzo późno, proszę skontaktuj się z MAWAWO, żeby potwierdzić, że na pewno salon będzie otwarty.

Czy mogę zapłacić za moje zakupy przy odbiorze?

Tak, możesz zapłacić za przesyłkę przy odbiorze. Opcja ta jest możliwa w przypadku wyboru jako formy doręczenia zarówno firmy kurierskiej DPD, jak i Paczkomatów InPost.

Jakie płatności są akceptowane?

W sklepie online akceptuję płatności poprzez serwis PayU. Możliwa jest również płatność za pobraniem.

Na jaki nr konta mogę uiścić opłatę za zakupy?

Dla przelewów krajowych: Emilia Gago snuG
ING Bank Śląski S.A.: 33 1050 1038 1000 0092 8296 9790
Dla przelewów zagranicznych: SWIFT: INGBPLPW
IBAN: PL 33 1050 1038 1000 0092 8296 9790

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, jeżeli zamówienie nie zostało wysłane, mogę je anulować. Napisz do mnie w tym celu na adres: kontakt@snugwear.pl

W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu, który możesz pobrać TUTAJ, lub wypiszesz podobny odręcznie. Dołącz go do paczki zwrotnej wraz z dowodem zakupu i wyślij na adres:

snuG

Lazurowa 185/30

01-476 Warszawa

Proszę, użyj kartonu, w którym wysłałam Ci ubranie, nie generuj dodatkowych odpadów.

Proszę o dokonywanie zwrotu tylko tych rzeczy, które nie noszą śladów użytkowania, nie były prane i są niezniszczone.

Ile mam czasu na zwrot towaru?

O decyzji dokonaniu zwrotu zamówienia poinformuj mnie mailem na adres kontakt@snugwear.pl w ciągu 14 dni od dnia doręczenia przesyłki, a w ciągu kolejnych 14 dni nadaj do mnie paczkę.

Czy mogę wymienić towar?

W celu dokonania wymiany proszę, prześlij do mnie paczki ze zwrotem i ponowne zamów interesujący Cię produktu.

Gdzie mam nadać przesyłkę zwrotną?

Zwracany towar proszę prześlij na poniższy adres: 

snuG

Lazurowa 185/30

01-476 Warszawa

Nie odbieram paczek wysłanych za pobraniem. Nie ponoszę też odpowiedzialności za paczki nadane na niewłaściwy adres. Zwroty, które w związku z błędnym adresem zostaną do mnie dostarczone po terminie, nie będą realizowane.

Czy zwracając zakupy otrzymuję też zwrot za przesyłkę?

W przypadku zwrotu wszystkich produktów z zamówienia, zwrócę Ci cały koszt zamówienia, łącznie z przesyłką. Jeśli zwracasz część zamówienia, zwrócę Ci jedynie środki za zwrócone produkty. Koszt odesłania towaru do mnie jest po Twojej stronie.

Ile będę czekać na zwrot płatności?

Zwrócę Ci płatność w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do nas przesyłki. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz zwrotu środków, skontaktuj się ze mną. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

W jaki sposób mogę zareklamować produkt?

Aby zareklamować produkt wypełnij formularz reklamacji, który znajdziesz TUTAJ i dołącz go do przesyłki wraz z paragonem. Następnie wyślij na adres: 

snuG

Lazurowa 185/30

01-476 Warszawa

W jakim czasie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

Reklamacje rozpatruję w terminie do 14 dniu od momentu otrzymania przeze mnie reklamowanego towaru wraz z formularzem reklamacji i paragonem.

Jakie są możliwości uznania reklamacji?

Jeśli reklamacja zostanie uznana, zaproponuję Ci nieodpłatną naprawę lub jeśli naprawa jest niemożliwa, wymianę na ten sam model wolny od wad, lub inny model.

Jakie reklamacje nie są uznawane?

Nie uznaję reklamacji wynikających z błędnego użytkowania produktu (np. uszkodzenie mechaniczne, naturalne zużycie) lub złej pielęgnacji (prawnie w zbyt wysokiej temperaturze, suszenie w suszarce bębnowej).

Product added to wishlist
Product added to compare.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie

Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dowiedz się więcej